mandag 18. juli 2011

Sommerfulger i magen og regndråper på ruta.

Endelig har jeg fått lagt inn bilder og skrevet litt om bøkene mine. Har også fått lagt inn litt mer om meg selv, slik at kanskje denne bloggen kan være til nytte hvis jeg blir kontaktet av elever denne høsten også, for det hender ofte at de tar kontakt når de skal igang med div. oppgaver om bøker og forfattere og trenger info. Det har det ikke vært lett å finne noe særlig om på nettet til nå, så de fleste har måttet skrive epost eller ringe til meg.

Det regnet da jeg begynt å jobbe med denne bloggen, det regner i dag også. Men det er greit nok når en sitter med papir og blyant og forsøker å " pynte kaka". Jeg satte punktum for en fortelling for noen uker siden. Nå sitter jeg å jobber med teksten, med flyt, formulering og rytme, flyt, formulering og rytme. Vil det komme til å fungere? Vil dette bli en bok, eller ender det bare som et dokument lagret på min pc?  Det finnes aldri noen garanti for slikt. Om en har fått utgitt 9 bøker, så er det hva jeg har skrevet denne gangen som skal vurderes, som godt nok eller ikke. Sommerfulger i magen og regndråper på ruta:-)

1 kommentar:

  1. Hei Liz Bente! Herlig at du endelig har kommet i gang med din egen blogg! Det er lettere for alle bokinteresserte å finne/følge deg nå! Jeg setter stor pris på ditt bekjentskap/vennskap,- det skal du vite! Du er en stor inspirasjonskilde for meg - og det blir spennende å følge dine videre prosjekter! Lykke til med alle skriverier, inkludert bloggen din! Stor klem fra meg til deg!

    SvarSlett