fredag 22. juli 2011

En god start på dagen.

Hva var det? Det var en regndråpe, en regndråpe som falt på skuldra min:-) Så falt det en til og en til. Jeg åpnet øynene og    kikket ut gjennom myggnettingen, så regnet strømme ned der ute og trakk dyna opp til nesetippen. Jeg strakte meg etter mobilen og så at klokka var blitt 7.00. Ved enden av madrassen lå hunden min Lina og sov på teppet sitt. Jeg har sovet ute i natt og jeg sovnet idet natta våknet opp og begynte å røre på seg. Og så våknet jeg av en regndråpe, en regndråpe som falt på skuldra mi. Det ble en god start på dagen:-)  Nå fortsetter den med ei skriveøkt her ved pc-en. Fikk jobbet godt på papir igår. Satt ved Lågen med ei kanne kaffe og jobbet, strøk og rettet og filte og filte. Nå skal det skrives inn mens regnet strømmer ned utenfor vinduet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar