mandag 20. mai 2013

Så lenge siden nå, men...

Lenge siden, lenge siden jeg skrev i bloggen min, lenge siden jeg hadde skrivekurs i Oslo, - og lenge siden jeg har skrevet noe er det også. To prosjekter, to påbegynte manus har bare ligget der på vent. Og jeg må vel innrømme at jeg ikke er særlig fornøyd med det. Sannheten er at jeg har det bedre og føler meg i live når jeg skriver.
Men vinter er nå vår og med våren ( som snart er sommer) våkner alt til live!
Tror det gjelder meg også!
Jeg skulle skrevet for lenge siden her
på bloggen min og takket alle på
Stig skole og Lusetjern skole i Oslo.
10 uker, 10 møter med 2 ulike grupper på hver skole
og det siste møtet var på Lusetjern skole fredag før påske.

Det var utrolig spennende å følge dere, se hva som skjedde fra gang til gang. Jeg gledet meg alltid til neste gang vi skulle møtes! Så tusen takk alle elever og alle lærere for en flott tid sammen med dere!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar